• Kvalitetspolicy

    Kvalitetsarbetet styrs av vårt verksamhets- och ledningssystem i enlighet med principerna i ISO 9001–14001. Genom att vi kontinuerligt arbetar med vårt verksamhets– och ledningssystem i IT-verktyget TIM 2 från Clarendo säkerställs att arbetet utförs på ett miljö- och kvalitetsmedvetet sätt.  

     Vi vill ha nöjda kunder och det har vi när ..

    - de fortsätter att handla av oss och inte vänder sig till våra konkurrenter
    - de rekommenderar andra företag att handla av oss
    - de kommer till oss och begär råd och hjälp med något inom vårt kompetensområde som de inte klarar av själva och vi löser problemet för dem

    Vår kvalitetspolicy är att ..

    - kunna förstå kundens behov
    - leverera produkter som vid varje tillfälle uppfyller kundens behov och önskemål
    - vara experter på våra produkter
    - erbjuda hållbara produkter som är miljöanpassade
    - ha korta leveranstider
    - vår kompetens inom våra affärsområden kontinuerligt utvecklas genom regelbunden uppdatering av marknader, produkter, leverantörer, lagstiftning, miljöutveckling och utbildning av personal. Ständigt utveckla vårt verksamhets- och ledningssystem.
    - vid behov utbilda kunden.

    Kvalitetspolicyn i sin helhet finns att ladda ner här nedan >>